Facebook live – novi način da animirate svoju publiku

Ako želite da vaši fanovi na društvenim mrežama iz prve ruke i uživo saznaju što se događa na vašem radnom mjestu, onda je Facebook Live idealna stvar za vas!

Facebook Live relativno je nova opcija na Facebooku, koja omogućuje vašim fanovima da se uključe u prijenos uživo od kuda god vi snimali. Na ovaj način vaši će fanovi osjećati veću bliskost s vama i vašim uslugama jer im na taj način pokazujete da vam je stalo do njih, iako trenutno ne mogu biti u vašem restoranu, kafiću, hotelu ili bilo kojem drugom radnom mjestu.

Facebook je opciju Live u početku omogućio samo određenoj skupini stranica koja je imala iznimno veliki broj pratitelja, no sada je Live dostupan svima s iOS i Android operacijskim sustavima.

U daljnjem tekstu upoznajte se s Facebook Live opcijom, saznajte zašto je dobra za vaš posao i u nekoliko jednostavnih koraka naučite ga i koristiti.

Emitirajte uživo s Facebook Live

Najjednostavniji način za emitiranje uživo je preko vlastitog profila, odnosno profila stranice kojom upravljate. Pritisnite tipku za objavu statusa i odaberite oznaku za Live.

 

Nakon toga, upišite kratki opis vašeg videa, koji će služiti i kao njegov naslov, odnosno ime. Odaberite i publiku, korisnike koje želite da pogledaju video, prije no što počnete s emitiranjem.

IMG_20160419_104844

 

Tokom emitiranja uživo vidjet ćete broj gledatelja, koji prijatelji se uključuju u prijenos te njihove komentare. Dok vas vjerni fanovi prate, pozovite ih da pritisnu dugme Subscribe button, kako bi o vašem sljedećem live emitiranju dobili obavijest.

Kada završite javljanje uživo, ono će biti spremljeno na vašem Facebook timelineu kao bilo koji drugi video.

Poboljšaj svoj video

Uz nekoliko jednostavnih savjeta, vaš će Live video biti uspješno emitiran i popraćen od strane velikog broja fanova.

  1. Recite ljudima na vrijeme kada će se emitirati vaš video uživo kako bi bili spremni na praćenje istog.
  2. Emitirajte samo kad imate sigurnu i čvrstu internetsku vezu, kod slabog signala oznaka za Live biti će siva.
  3. Napišite privlačan i neodoljiv opis svog videa prije nego idete uživo kako bi privukli pažnju svojih fanova
  4. Detaljno isplanirajte emitiranje tako da uvijek znate tko će što, i kada govoriti
  5. Pitajte svoje gledatelje da vas prate i primaju obavijest kada koristite Live.
  6. Obratite pozornost i na zvuk, govorite dovoljno glasno i razgovijetno ili koristite mikrofon
  7. Kombinirajte korištenje prednje i zadnje kamere na mobitelu
  8. Uključite u Live i svoju publiku na način da ih spomenete u videu, ako postoji prilika za to. Umjesto toga ili kao dodatak, odgovarajte na njihove komentare za vrijeme ili nakon emitiranja.
  9. Isprobavajte različito trajanje videa, sve između dvije i 20 minuta je sasvim u redu.
  10. Budite kreativni i često koristite Live

facebook-live-logo

Uredi svoj video

Kada je Facebook Live video na vašoj stranici ili profilu, možete ga uređivati kao bilo koji video na Facebooku. Kliknite na datum na vašem timelineu kada je video bio objavljen kako bi mu pristupili.

Izaberite naslovnu fotografiju videa, kategoriju i poziv na akciju, te povećajte doseg koristeći Facebook Ads

Prenamijeni svoj video

Kao i s drugim sadržajem, koristit ćete ovaj video na što je više mjesta moguće.

Napišite post za blog s nekom od tema koje se spominju u videu, te u njega ugradite cijeli Facebook post ili samo video, zatim podijelite na svim svojim društvenim mrežama.

 

Video emitiranje kroz Facebook Live iznimno je posebna prilika da pokažete svojoj zajednici da vam je stalo do nje, te također dođete do velikog broja novih fanova, korisnika i mušterija.

S obzirom da je video trenutno jako popularan, a Facebook Live ima veći organski doseg nego ostale vrste sadržaja, definitivno se isplati ubaciti Live u svoj marketinški plan.

 

Karla Milevoj