Pjevačima je izrazito važno izazvati emociju kod publike. Uzalud im dobar glas ili stas ako obožavatelji na njihovim koncertima ne osjećaju apsolutno ništa. Isto tako, koliko ste se puta razveselili kada ste u medijima čuli neku toplu ljudsku priču? Ili iznenadili? Rasplakali? Kada vas preplavi bilo kakav osjećaj, bez sumnje, netko vam je na dobar način otpjevao ili ispričao priču. Naravno, vama kao malom poduzetniku nije u interesu da svojim pristupom nekoga rasplačete no, ključ uspjeha svakako je u načinu na koji ćete predstaviti svoj proizvod ili uslugu.
Evo nekoliko savjeta:
1. Ako ste voditelj malog restorana
Bazirajte svoju priču na lokaciji na kojoj ste smješteni. Na društvenim mrežama ističite što se sve nalazi oko vas, koje su prednosti te u kojim ljepotama gosti, dok jedu vaša fina jela, mogu dodatno uživati. Dakako, ne treba zanemariti ni npr.dnevni meni ako ga imate, naglašavati kako za svoje goste uzimate samo najsvježiju hranu, najsvježiju ribu. Pokažite kroz zanimljive i kratke opise da sve to za njih pripremate s puno ljubavi jer kako se kaže – ljubav je najbolji začin. Isto tako, uz fotografije jela, ambijenta i gostiju, bilo bi poželjno objavljivati i fotografije (s kratkim opisom) na kojima se nalazi osoblje. Na taj način stvorit će se neka bliskost i povezanost. Pratiteljima će biti simpatično upoznati osoblje dok vam nasmijano pripremaju specijalitete. Ne bi bilo loše ni s vremena na vrijeme putem društvenih mreža organizirati malu kampanju i promotivne cijene, npr. svim parovima za Valentinovo.

Izvor: https://cdn.1min30.com
2. Ako proizvodite vino
Uz must have fotografije svojeg vina, nagrade ako ste ih osvojili, gostiju ili prijatelja koji kušaju vaše vino, bilo bi lijepo kada biste svoj vinograd predstavljali i kao dugogodišnje zanimanje koje se u vašoj obitelj prebacivalo s koljena na koljeno. Riječ obitelj sama po sebi ima veliku vrijednost i označava mukotrpan rad, odricanje, ali i zajedništvo. Svaka radna akcija, druženje nakon održavanja vinograda trebalo bi zabilježiti na društvenim mrežama. Nagradnim igrama sa zanimljivim pitanjima o vašem OPG-u stvarala bi se dodatna dvosmjerna komunikacija kojom bi profitirala i jedna i druga strana.
3. Ako ste maslinar
Pričanje priče zapravo se ne razlikuje puno od pričanje priče proizvođača vina. Njegujete vrijednost obiteljskog rada i zajedništva, naglašavate kvalitetu vaših maslina te uz sve to predstavljate i prednosti korištenja maslinovog ulja. Zanimljivi pozivi na degustaciju, kako vina, tako i maslinovog ulja, nikada vam neće biti na odmet, dapače, zanimljiv opis koji prati zanimljivu fotografiju zadovoljnih gostiju najbolja je reklama. Dva, tri puta godišnje možete organizirati i dane otvorenih vrata vašeg OPG-a i sve to popratiti na društvenim mrežama.
4. Ako iznajmljujete apartmane
Kao iznajmljivač apartmana zaista imate širok spektar mogućnosti koje vam jednako tako mogu donijeti veliki broj lajkova, a time i više gostiju. Gdje god se nalazili, bilo bi poželjno isticati prednost svoje lokacije. Blizina mora najveća je prednost, međutim, nije nužna. Uz interijer i eksterijer apartmana te sve ostale pogodnosti kojima bi apartmani trebali raspolagati, važno je naglašavati i potpunu privatnost. Ponekad, ovisi o gostima i lokaciji, poželjno je naglašavati onu dobru staru „osjećajte se kao doma“, međutim, s tim treba biti oprezan jer velika većina odlazi na ljetovanje upravo da se ne osjeća kao doma. Tada treba razmisliti o glavnim obilježjima i po njima pričati priču koja će se u to uklopiti. Kao i voditelji restorana, posvetite se reklamiranju i predstavljanju ljepota mjesta u kojima se nalaze vaši apartmani. Čisto more, dobri restorani, zanimljivi kafići, divan zalazak sunca…Okrenite sve u svoju korist!
5. Ako proizvodite sapun ili druge prirodne proizvode
To je vaših ruku djelo, unikatno je, velik trud uložen, to su sati i sati mukotrpnog rada, a uz to je napravljeno za svakoga posebno. Zanimljive fotografije na društvenim mrežama i boje kojima ste se poigrali trebale bi zainteresirati svakoga i navesti da upravo u tom trenutku taj netko poželi pomirisati i koristiti upravo vaš sapun ili neki drugi proizvod. Naglašavajte prednosti prirodnog liječenja, prednosti trava koje ste sami ubrali i ambalažu koju ste sami osmislili. Ljudi vole znati što se nalazi u takvim proizvodima, čemu oni služe. Ljudi vole čuti riječ – prirodno.
Uključite maštu i svoj proizvod pretvorite u brend. Ispričajte dobru priču!
Marina Jurić