XTipp

About XTipp

xtip

Sve što se oduvijek htjeli reći, a niste znali kako.

Xtipp je mladi i stručni komunikacijski tim koji djeluje na području odnosa s javnostima, komunikacija i novih medija u turističkom sektoru. Tim se okupio s ciljem educiranja i usmjeravanja malih poduzetnika u području turizma, kako bi ih osvjestili o važnosti kvalitetne online komunikacije te istu podigli na višu razinu. Uži tim čine ambiciozne i vrijedne studentice komunikacija i novih medija Doris, Karla i Marina te niz vanjskih suradnika i stručnjaka za stratešku komunikaciju, marketing i nove medije kako iz zemlje tako i iz svijeta. Cilj je poboljšanje online komunikacije kod malih poduzetnika, a misija je implementacija novih medija i novih komunikacijskih trendova u turizmu za sve male poduzetnike. U 21. stoljeću dobra i kvalitetna komunikacija je ta koja brend čini boljim i konkurentnijim, zato je cilj ovog projekta osvještavanje klijenata o važnosti prisustva na internetu, jer to više nije prednost ili privilegija već potreba svakog brenda ili organizacije. S edukacijama i stručnim savjetima želja je podići online komunikaciju malih i srednih poduzetnika na novu i profesionalniju razinu. Naša vizija su osviješteni, educirani i uspješni mali poduzetnici turističkog sektora u novim komunikacijskim izazovima.

Xtipp je dobio ime prema Sokratovoj ženi Xantippi koja se smatra prvom ženom komunikacija. Ime je sinonim za točnost, brzo reagiranje u zadanim situacijama, neovisnost, hrabrost i snagu. Jedina je mogla poraziti Sokrata u raspravi i uputiti mu kritiku. Iako je Sokrat za nju izjavio da „kiša dolazi nakon oluje“ jer mu je često upućivala kritike, znao je da ona to radi za njegovo dobro. Povijest nam pokazuje kako iza svakog uspješnog muškarca stoji još uspješnija žena, a mi želimo da iza svakog poduzetnika stoji uspješna komunikacija. Xtipp je nastao kao projekt tri iskustvom i praksom obrazovane studentice diplomskog studija novinarstva.

Nudimo savjetovanje za:

  • Komunikaciju putem novih medija kako bi povećali svoj potencijal putem interneta
  • Community management, odnosno vođenje društvenih mreža
  • Viralni marketing kroz koji ćete poboljšati svoju komunikaciju i ostvariti bolje rezultate
  • Krizno komuniciranje jer prilagođavamo online komunikaciju potrebama vašeg poduzeća
  • Pozicioniranje medija u interijeru i eksterijeru
  • Terenska analiza
  • Strateško planiranje

Facebook savjeti za male i srednje poduzetnike

May17

Ako ste mali ili srednji poduzetnik i imate svoju Facebook stranicu kojom želite promovirati svoje proizvode i ponude, ali ne znate na koji je način to najbolje napraviti, onda pratite niz jednostavnih pravila koja će vam zasigurno donijeti veći profit i bolju interakciju s korisnicima.Za početak, uz svoje objave uvijek koristite fotografije, ako je moguće […]

Read More

Mala škola brandiranja

May3

Nikada nije prerano za ideje i misli o brandiranju. Svaka ideja iziskuje fokus na određenu publiku i emocionalnu povezanost s istom. Emocije su bit branda (često i prodaje), a svaka ideja je samo ideja dok ne krene stvarati prihode.

Read More

Pričam ti priču

Apr26

Pjevačima je izrazito važno izazvati emociju kod publike. Uzalud im dobar glas ili stas ako obožavatelji na njihovim koncertima ne osjećaju apsolutno ništa. Isto tako, koliko ste se puta razveselili kada ste u medijima čuli neku toplu ljudsku priču? Ili iznenadili? Rasplakali? Kada vas preplavi bilo kakav osjećaj, bez sumnje, netko vam je na dobar […]

Read More

Facebook live – novi način da animirate svoju publiku

Apr19

Ako želite da vaši fanovi na društvenim mrežama iz prve ruke i uživo saznaju što se događa na vašem radnom mjestu, onda je Facebook Live idealna stvar za vas!Facebook Live relativno je nova opcija na Facebooku, koja omogućuje vašim fanovima da se uključe u prijenos uživo od kuda god vi snimali. Na ovaj način vaši […]

Read More